12 Mart 2009 Perşembe

Yorumsuz

BİZ AŞK EVLİLİĞİ YAPTIK ABİ DESEM..!CIK...YEMEDİNİZ Dİ Mİ..?

10 yorum:

Paşa dedi ki...

evladı annesinin evliliğinin yanında dimi?

beyaz mendil dedi ki...

:))))))))))))))))))))

Digital Kelebek dedi ki...

Aşk ihtimali olmazmı ki boyle durumlarda..

Hep şekilciyiz.. hepp:)

beyaz mendil dedi ki...

:))Sence bu da uymuşmu yani birbirine:))))))

malla dedi ki...

Hey Allahım sen akıl ver insanlara...

Serap dedi ki...

Bune yahu :) Oğlu olabilir mi acaba??? Burada çarpık bişiler var ammaaaa

3prenses dedi ki...

ııııığğğğ iğrenç

asiçiçek dedi ki...

ne aşk ama işte budur:))))yalnız kadın biraz anne gibim duruyo ne???

CANDAN TARİFLER dedi ki...

AY SEVMEDİM BEN BUNLARI ANNESİYSE EĞER NE Ö ÖLE ÖPÜCÜK IYYYYYYYY YANİ YOK BAŞKA BİŞEYSEDE GÖZÜZMDEN IRAK OLSUN VE BİR KEZ DAHA IYYYYYYYYYY

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

iğrenç bir görüntü bu ya