20 Mart 2009 Cuma

Yorum Sizin

9 yorum:

Unknown dedi ki...

inanılmaz bir foto.paylaşımın için teşekkürler

Unknown dedi ki...

çok komik ve eğlenceli bir resim..

TAZE NANE dedi ki...

Çok ilginç gerçekten.
Sevgiler.

Inmaclamir dedi ki...

arkadaş güzel bir hafta sonu ¡¡¡¡BM beso Linda harcamak istiyorsanız

elblogdeclamir.blospot.com

Malla dedi ki...

Ata bayıldım.

Adsız dedi ki...

Madem yorum bizim dediniz...
Ben bir tesetürlü olarak vermek istedğiniz msj kınıyourum, mahşer gününde kim at gözlüklerini çıkartacağını da yakında elbet göreceğiz...
Kızlara da bayılım...
Böyle bir sesiz yoruma ancak, bu sözler yakışırdı...

Umarım yorumumu yayınlayacak yüreğiniz olur...
Bekliyorum...

Unknown dedi ki...

Cooooook guzel:))))

beyaz mendil dedi ki...

Merhaba adsız,benim ailemde herkes tesettürlüdür.Ben gerçek tesettürlülerle ilgili bir imada bulunmadım.Ama haklısın yorum sizin dilediğinizi yazabilirsiniz.
Mahşer gününe gelince,onda da haklısın kimin nereye gideceğini biz bilemeyiz.Bildiğim bir şey varsa kalp kıranda iyi bir yere gitmez.
Bana yayınlayacak yüreğiniz olur demişsin.Bak yayınladım ama keşke senin de adını yazacak yüreğin olsaydı.Sevgiler

Adsız dedi ki...

Kalpleri bilen mevlamdır neyse tevafuk diyelim...
Adımı yazsam da pek bir şey farketmez doğrusu burda benim adım değil konu önemli...