23 Mart 2009 Pazartesi

Digital Kelebeğin Mimi

Bir tek lakabım yok,hayatımın farklı dönemlerinde farklı lakaplarım oldu:) Küçüklüğümde çok sessiz olduğum için,SESSİZ KEDİ Ortaokul yıllarımda öğretmenlerim,KAPTANI DERYA Amcamın çocuğu olmadığından beni evlatlık almak istemiş ve ben doğmadan PRENSESİM demeye başlamış,halen de öyle devam ediyor. Daha sonraları çok örgü ördüğüm için ,ÖREN BAYAN oldum:) Kayınvalidem saçımı hangi renge boyarsam boyayayım ilk gördüğü halimle SARIŞINIM diye seslenir. Yeğenlerim, isimlerimin çokluğundan BUMBA der. Eşimin hitabı özeldir o da bana kalsın. Bu arada babam halen bana hangi isimle hitap edeceğine karar veremedi:))

5 yorum:

Malla dedi ki...

Seni mimledim şekerim

khaos dedi ki...

Teşekkürler Ören Bayan:))
Zamet oldu..
Mim için saol:))

beyaz mendil dedi ki...

Bir şey değil:)))))))))))))

Smiley.. dedi ki...

Ören bayan hehehh.Aklıma direk o kocaman dantel ipleri geliyo.:D
Ama en güzeli prenses:))

giyim dedi ki...

SEN BENİM BİBANUMSUN CANIM TEYZEM.
BENİM OLMAZSA OLMAZLARIM ARASINDA SENDE VARSIN:)