27 Mart 2009 Cuma

İçimdeki ucu bilememiş kelimelerim'in mimi

Çok kolay gibi görünmesine rağmen düşündüren bir mim oldu benim için:)
  • Çocukken,kalabalık bir aile olduğumuzdan,çocuk gibi yaşamayı kaçırdım.
  • Çocukken,çok sık hastalandığım için,diğer çocuklar gibi sokakta oynamaktan yoksundum.
  • Çocukken,şehir değiştirdiğimiz için yaşadığım ayrılıklardan yaralanmış olabilirim.
  • Çocukken,ilerde nasıl biri olacağım diye hayal ederdim.
  • Çocukken,görünmez olmayı isterdim.(halen istiyorum)
  • Evimizde asla sakin ve sessiz bir ortam olmadı,hep kalabalıktık.
  • Çocukken daha fazla uykuya ihtiyaç duyardım.(şimdi ise istesem de uyuyamıyorum)
  • Bir daha asla ANNEM'in sesini duyamayacağım,göremeyeceğim için üzgünüm.
  • Yıllar boyunca insanlar neden birbirinini kuyusunu kazar diye merak ettim.(halende merak ediyorum,3 günlük dünyada neden diye)
  • Boşu boşuna geçirdiğim zaman kaybımdan hep kendimi suçladım.

6 yorum:

made in funda dedi ki...

harika bir mimmiş.zevkle okudum canım...

Yelda dedi ki...

Canım benim çok güzel ifade etmişsin duygularını.
Birde şöyle düşün sen Anneni sadece fotograflarında göreceksin ama O seni hep görüp takip edecek, nezaman ihtiyaç duysan yanında olduğunu bileceksin
Bunun düşüncesi bile insanı mutlu eder bence.
Mutlu ol hep canım benim

beyaz mendil dedi ki...

Teşekkürler Defne'ciğim.

beyaz mendil dedi ki...

Yelda'cığım çok teşekkür ederim.

Paşa dedi ki...

mimin cevapları beni de düşündürdü yahu ne yorum yazacağımı bilemedim sevgiler:)

beyaz mendil dedi ki...

Paşa'cığım,bende çok düşündüm:))