22 Mart 2009 Pazar

Yorum Sizin

11 yorum:

Yelda dedi ki...

evet valla çok doğru
dengeyi korymak zor
bazen kantarın topuzu kaçıyor
gülerken ağlıyor insan
:))

khaos dedi ki...

Doğru söze ne denirki..
Aferin denir:))

İlker Ergin dedi ki...

Çok doğru bir cümle.Hatta bazen arada çok az mesafe olur.Ağlarken güler,gülerken ağlarız..İşte insan olmak...Sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:) gülmeden hayat ışıldamıyor elbette ki,
:( ama ağlamadanda İÇ TEMİZLENMİYOR :)
Buda benim sözüm oldu :))
çok sevgiler.. iyi haftalar... :)

Unknown dedi ki...

İnsan olmanın getirisi ağlamak ve gülmek ... ben dilerimki insanların gözünden hep sevinç gözyaşları aksın ... gülmek tabiki her daim olsun...

Bana bıraktığınız mesaj bugün yüzümü hep gülümsetiyor ..teşekkürler...

Unknown dedi ki...

nasılda doğru söylemiş söyleyen,paylaştığın için sağol.

TAZE NANE dedi ki...

Çok doğru.
Sevgiler.

MAVİ UMUT dedi ki...

blogumda yazdıklarınız o kadarr çok doğru ki. direnmek anlamsız artık.. teşekkür ederim.

Ve çok doğru bir söz..fakat bazılarında bu sarkaç gülümseyişde daha fazla takılıyor, bazılarında
gözyaşında.. Allah bizleri sarkacı gülümsemede takılanlardan eylesin ne diim.

Adsız dedi ki...

Bir dut masalının sözüne bayıldım

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ne kadar dogru bir soz Busracim... Keske sargac hep gulumseyis tarafinda kalsa :) Kocaman opuyorum seni :)

khaos dedi ki...

Bi de..
Tarafımdan mimlendin..
Haberin ola:))