28 Mart 2009 Cumartesi

Mor Kıyafetler

Embir'ciğim bunlar da senin için hayatım.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Acabei de te add em meus favoritos. Apesar q nao teremos como nos comunicar, mas podemos pegar os moldes. Abraços.

beyaz mendil dedi ki...

Hi Gil,thx

embir dedi ki...

canım bunlar süpermiş, çooook sevdim. Teşekkürler. (biraz sipariş üzeine oldu ama kusura bakma)

kardelen dedi ki...

süpermiş bunlar mor renk benimde favori rengim modellerde şahane özellikle en üstteki resimdekiler tam benlik :) sevgilerimle...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ahh bunların hepsi banamı ????????
ne incesin :))))
mor ve pembe hayatım boyunca olmalılar. illa beyazla ama !!
:)) sevgiler..

beyaz mendil dedi ki...

Embir'ciğim ben senin yüzünden bir sürü mor kıyafet aldım kendime,onlarıda sana yollayacağım:))Beni çok etkiledin:))))

beyaz mendil dedi ki...

Nunu'cuğum,dilediğini alabilirsin hayatım:)

Yelda dedi ki...

Çok güzeller

dantelistan dedi ki...

aman tanrım çok güzeller bende mor hastasıyım teşekkürler iyi günler

Adsız dedi ki...

ya bu mor gömlek çok hoşuma gitti markası nedir acaba öğrenme fırsatım var mıı yardımcı olursanız sevinirim:D nurcan