22 Mart 2009 Pazar

Ağlama Bebek

ağlama bebek yanında ben olmasam da hayat öğretir sana bulutların rengini karlı dağların ağırbaşlılığını öğrenirsin öğrenirsin ıssız köy yollarını yalnızlığın sesini yüreğinde duyarsın acılar birikir bedeninde sabretmeyi öğrenirsin ağlama bebek yanında ben olmasam da hayat öğretir sana yağmur damlalarının soluduğunu yaman sevdalarda dağılmamayı ellerin üşüdüğünde yüreğine sığınmayı da öğrenirsin dost bulmanın zorluğunu hayat öğretir sana ağlama bebek yanında ben olmasam da hayat öğretir sana direnmeyi kar altında filizlenmeyi öğrenirsin öğrenirsin rüzgarla savrulmamayı yüreğin yangın yeriyken sonsuz sevmeyi öğrenirsin ağlama bebek yanında ben olmasamda onurlu yaşamayı hayat öğretir sana gören gözlerle bakmayı öğrenirsin evrenin sesini duymayı dilerim öğrenirsin bebek kadın erkek demeden insan olmayı öğren bebek öğren bebek adam olmayı öğren susma bebek yanında ben olmasam da konuş,haykır insan olmanın erdemini ağlama bebek

Nazan Yinanç

Hiç yorum yok: