26 Mart 2009 Perşembe

Bahar ve Ayrılık

Can Dündar'ın şiirini dinlemek için tıklayın.

7 yorum:

Wal dedi ki...

Hi Beyaz. Wal

kardelen dedi ki...

Can Dündar olurda kötü olur mu hiç yine çok güzel bir şiir teşekkürler sevgilerimle...

Yelda dedi ki...

Canım çok güzel bir paylaşım birde benim gibi ebrunun yapılışını izlemekten bukadar mutluluk duyan bir insan olamaz, kendim yapsam da bukadar mutlu olurdum heralde
bayılıyorum çünkü
yapmak istediğim bir cam eritme, cam boncuklar, birde ebru yapmak emekli olunca öğrenirim artık :))))
Öpüyorum seni canım
sevgiler

beyaz mendil dedi ki...

Hi Wal,Thx

beyaz mendil dedi ki...

Beğendiğine sevindim Leydielif.

beyaz mendil dedi ki...

Yelda'cığım,bence sen emekliliği beklemessin:))

Adsız dedi ki...

Ne kadar güzeldir. Bahar ve ayrılık şiir ile ebrunun yapılışını zevkle dinledim ve izledim.