24 Mart 2009 Salı

Yorum Sizin

6 yorum:

edaca dedi ki...

cok haklısın bacımmm :))
benım sevgımde katıksız olculmez vede cok delı bı sevgıdır tam bir NAKREP gadunum :P

Yelda dedi ki...

adamlar ne laflar etmişler dimi
Süpermiş buda
Zavallı bir sevgi güzel
tuttum bunuda

Valla hızına yetişemiyorum na arada ekliyorsun bukadar şeyi
HelAL OLSUN

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun dileğin için çok teşekkür ederim.ayrıca güzel kalbin içinde...
belki farkında değilsin ama bana güç veriyorsun...sağol dostum....

Moonish (moonsun) dedi ki...

Sevgi olculememeli :)) Kocaman opuyorum seni Busracim :)

beyaz mendil dedi ki...

Yelda'cığım,senin yanında benim lafım bile olmaz.
Tuğba'cığım,yazdıkların beni çok mutlu etti hayatım.Teşekkürler.
Moonsun'cuğum,ben de seni çok çok çok öpüyorummmmmm.

Adsız dedi ki...

sevgi ölçülemeyecek kadar özgür olmalı,sevgiler canım:)