26 Mart 2009 Perşembe

Sevgili Paşa'nın Mimi:Kendimi Mutlu Etmenin Yolları:))

Başkalarının beni mutlu etmek için yaptıkları daha çok hoşuma gider ama ben kendimle barışık bir insan olduğuma inanıyorum.İşte bunun için yani mutlu olmak için başkalarından beklentim olmaz. Mutlu olmak için:
  • Masaj yaptırmayı severim
  • Kuaföre giderim
  • Kahve yaparım
  • Çicek alırım
  • Bloğumla uğraşırım
  • Kitap okurum
  • Resim yaparım
  • Müzik dinlerim
  • Ailemle vakit geçirmeye çalışırım
  • Vücut ve cilt bakımı yaptırırım
  • Evimi süslerim
  • Yardıma ihtiyacı olanlara yardım ederim
  • Sevdiklerime hediye veririm... Devam edersem çok şeyler var ama şimdilik bu kadarı yeter sanırım.Sevgili Paşa, sana teşekkürler ederim. Ben de:
  • Yelda
  • Malla
  • Akasya Kokusu
  • Leydielif
  • Opal
  • Embir
  • Candan
  • Derya
  • Yaşamladans
  • Dün Bugün
  • Bir Dut Masalı
  • MoonSun
Sesiber ..Sizleri mimliyorummmmmmmmmmmm:)

8 yorum:

Malla dedi ki...

Aldım mimi şekerim. Yapcam:))

Moonish (moonsun) dedi ki...

Hiii masaj yaptirmak en guzeli sanirim :))

Hayalbemol dedi ki...

hszır başlamışken devam etmeni bekliyorum. Öyleyse;
Mimsel hareketlerdeki tezine tıkla.
Zor değil sorulara cevap konu aşk olunca.

Adsız dedi ki...

en kısa zamanda cevaplayacağım.teşekkürler...

Paşa dedi ki...

oh oh saol cavapladığın için ama ne çabuk yaptın hızına maşallah...bak şimdi bazı eksiklerimi gördüm senin mimde:)))))))

Unknown dedi ki...

O CANDAN BENMİ? BENSEM HEMEN ALDIM:))) MİMİ YOK DEĞİLSEMDE VERMEM GERİ ONA GÖRE:))

Opal dedi ki...

hmm mimlendim mi ehueh:)) yaziciiimm :P tesekkur ettim :)

beyaz mendil dedi ki...

Malla'cığım,teşekkür ederim hayatım.
MoonSun'cuğum,tavsiye ederim çok rahatlatıyor.
Hayalbemol:)Mimini aldım,teşekkürler.
Paşa'cığım,sen mimlersin de ben cevaplamazmıyım.
Caandan'cığım,o sensin hayatım.
Opal'ciğim sana da teşekkürler hayatım.