28 Mart 2009 Cumartesi

Yaz Kıyafetleri

Bunlar da benim favorilerim.

8 yorum:

3prenses dedi ki...

canım benden kaynaklanan bir problemden dolayı hediye kargon bugün yola çıktı.kusura bakma geç kaldı.salıya elinde olurmuş.eşime verdim arabaya atmış unutmuş.bende gönderdi sandım.öptüm.

Adsız dedi ki...

bloğum artık şifreli..okumak isterseniz yasamladans@gmail.com a mail atabilirsiniz..davet gönderirim..:)

Adsız dedi ki...

maviye ben bayıldım.

Adsız dedi ki...

Çok kolay ve güzel modeller,paylaşımın için teşekkürler canım sevgiler...

beyaz mendil dedi ki...

Prensesim önemli değil hayatım,nasıl olsa gelir.O benim zaten:))))

beyaz mendil dedi ki...

Neslihan'cığım mavi senin olsun:))

Unknown dedi ki...

Altta olan turkuvaza bende bayıldım canım öptüm...

beyaz mendil dedi ki...

Derya'cığım,onu kime öreceksin:)Sevgiler