21 Mart 2009 Cumartesi

Örgü Elbise Modeli

Bu modeli daha önce bloğumda hazır olarak yayınlamıştım.Orada boyu daha uzundu.Ama ben kısa tercih ettim,siz dilediğiniz boyda yapabilirsiniz.Bedeninize göre genişliğini ayarlayabilirsiniz.Arkadaşımda biraz bol durdu ama ben maalesef içini dolduruyorum:)) (Kapıda yakalayıp içeri bile girmesine fırsat vermediğim arkadaşıma modellik yaptığı için teşekkür ederim.) Kol ağızlarına ve beline kalın kurdela geçmesi gerekiyor,ben acele ettim sizlerle paylaşmak için:))

10 yorum:

Marifetane hobi dedi ki...

çok güzel bir model canım güle güle kullan..

beyaz mendil dedi ki...

Teşekkürler,Elbistanlı.Beğendiğine sevindim.

3prenses dedi ki...

harika olmuş.güle güle giy.bende yapayım diye modeli listeme aldım.

beyaz mendil dedi ki...

Prensesim,beğendiğine sevindim.

Yelda dedi ki...

Büşracım harika olmuş
Valla sen süpersin
Ellerine kollarına
Emeğine sağlık
İyi geceler sana
Sevgiler

beyaz mendil dedi ki...

Sana da iyi geceler hayatım.Şu anda saat kaç bakmadım ama oldukça geç vakittir:))

akasyakokusu dedi ki...

Büşra'cım neffiis olmuş diyeceğim..Ama yenmezkiii giyilir..
Helde yeşilli daha hoş görünüyor eline sağlık canım..
Bu arada dosyadan resimlere devam ediyorum ben..:)))))
Ama dün yazdan kurumuş dünde haşlanıp yoğurtlanmış biberle arpa şeriye çorbası yedik diyebilirim:))))
Ama bıktım yemek işinden:)))))))

fatma dedi ki...

güle güle giyin güzel olmuş.bende yelek yapmak istiyorum. onada uyarlanabilir.sevgiler...

beyaz mendil dedi ki...

Akasya kokusu,teşekkürler hayatım.Sana afiyet olsun:))

beyaz mendil dedi ki...

Fatma'cığım sana da teşekkür ederim.Yeleği yapınca bizimle paylaşırsın değil mi?