17 Mart 2009 Salı

Elif'in Mimi

1- Paraşütle atlamaya karar verdiniz ve ilk atlayışınızı yapmaya hazırlanıyorsunuz. Yerde sıranızı beklerken yukarıdan atlayanları seyrediyosunuz. Aklınızdan neler geçiyor? -Daha sonra mı denesem acaba:)) 2- Sıranız geldi ve uçak 3000 metreye yükselirken siz de kendinizi hazırlıyorsunuz. Arkanıza hiç bakmadan önünüzde açılan kapıya geliyor ve kendinizi aşağıya bırakıyorsunuz. Aşağıya atlarken ne diye bağırıyorsunuz? -Allahım bana yardım ettttttttttttt.. 3- Güvenli bir biçimde yere indiniz. Paraşütünüzü toplarken bir eğitmen size doğru geliyor ve bir şeyler söylüyor. Eğitmen ne söylüyor? -Ne dediğini anlayacak halde değilimdir:)) Elif'ciğim daha önce bu konuda mimlenmiştim ama senin için tekrar yayınlıyorum hayatım.Sevgilerimle

5 yorum:

kardelen dedi ki...

Teşekkür ederim canım ben görmemişim ama tekrar yayınladığın için teşekkür ederim sevgilerimle...

beyaz mendil dedi ki...

Rica ederim Elif'ciğim,sen beni düşünüp mimlemişin ben on kerede olsa yine yayınlardım.Sevgiler

Unknown dedi ki...

Canım ne güzel yazmışsın büyük keyifle okudum sevgiler...

beyaz mendil dedi ki...

Teşekkürler Derya'cığım.

Unknown dedi ki...

teşekkürler derya.aslında yayınladıgım yemek veya pastalar bir gün öncesinin tarifleri ama ben ancak fırsat bulup yayınlayabiliyorum.Paraşütle atlamak benim en büyük hayalim.Ama ne yazık ki gerçekleştiremedim.Bu da ertelenmişler arasına girdi şimdilik benim için.Ama yazını okuyunca yine çok heveslendim.Dur bakalım.