21 Mart 2009 Cumartesi

Yelda'ya Sevgiler

Geçiken not:)))))))))))))))

6 yorum:

Yelda dedi ki...

Canım benimmmmmm
Canım çok mutlu ettin beni bir kez daha teşekkür ediyorum sana herşey için
En önemlisi dostluğun için
Seni tanıdığım için çok mutluyum
Öpüyorum seni

fotografta çok güzel olmuş bu arada
Ellerine sağlık

beyaz mendil dedi ki...

:)) Seni mutlu edebildiysem ne mutlu bana.Sevgilerimle

Moonish (moonsun) dedi ki...

Benden ikinize de kocaman sevgiler opucukler :)

beyaz mendil dedi ki...

MoonSun'cuğum ,çok teşekkür ederim hayatım.Bende de sana kocaman öpücükler.

Yelda dedi ki...

Moonsun'a bende çok teşekkür ediyorum.
Dönüp dönüp fotografa bakıyorum çok güzel yapmışsın valla çok güzel
Örgülerin gibi özenle
Sevgiler

beyaz mendil dedi ki...

Yelda'cığım,Facebookta fazla resmin yoktu:))))))))