1 Mart 2009 Pazar

Yorum Sizin

6 yorum:

Opal dedi ki...

cok guzel bi yazi bu. hepimiz insaniz, kimse statu ya da parayla bir digerinin ustune gecemez. kimin ne olacagi hiic belli olmaz.
ben de Pir Sultan'in lafini yaziyim birden aklima geldi:
"Nice insanlar gordum, ustunde elbisesi yok,
Nice elbiseler gordum, icinde insan yok!"
insan olmayi basarabilelim yeter, dimi fistigim..
sevgiler..

Yelda dedi ki...

Bardağı alnından öpmem çok güzelmiş.

Demlikle bardağı görünce ilk aklıma gelen bu yazı oldu. ama senin paylaştığında çok hoş.
Bende aklıma geleni paylaşıyım

Çayın alt demliği evdeki kaynanadır; devamlı kaynar durur..

Üst demlik evdeki gelindir; alt demlik kaynadıkça o olgunlaşır, demlenir...

Gelinin kocası ise bardaktır;
biraz kaynana doldurur onu biraz da gelin...

Çocuklar çayın şekeridir; tat verir...

Görümce ise çay kaşığıdır; arada bir gelir ve karıştırır gider...

Kaynataya gelince; o da bardak altıdır; dökülenleri bir araya toplar...

Sevgiler canım

Unknown dedi ki...

demekkiben ondan çayısevmiyorum...bugün çok mutlu ol beyaz mendil.....

beyaz mendil dedi ki...

:))))))))

akasyakokusu dedi ki...

Büşra'cım canım seni gördümde..Hemen uğrayım dedim çok tşkler canım..
Biliyorum hep uğradın hatırımı sordun..İsterdimki tek tek yazayım herkese..Çok çok saol canım..
Dünyanın ne şaşalı allı pullu altın kaplamalı çaydanlıkları bile eğilmiştir bardağı görünce..Kimbilir neden yaratıldığını görevinin sadece ve sadece çayı doldurmak olduğunu biliyordur..Ama ben çayı severim..benim çaydanlığım hep dolu ve sıcak olsun..
Görüşmek üzere canım..

beyaz mendil dedi ki...

Akasyacım,senin için her zaman hzır bir çaydanlık olacak hayatım.Sevgilerimle