2 Mart 2009 Pazartesi

Yelda'nın Mimi:) Evimin En Çok Sevdiğim Kısmı

Ben, evimde en çok bu bölümü seviyorum.Aslında bir zamanlar balkondu:) Ama kapatılınca küçük bir kafeye dönüştü.Arkadaşlarım geldiğinde de hep burada oturmayı tercih ediyorlar.Benim de hoşuma gidiyor her şey elimin altında gibi:)Sağa uzan kahveni al,soldan çekmeceyi aç kırıntı al kolay oluyor. Rüzgar çanlarını severim ama ev de açık bir alan olmadığı için kapının üzerinde durur,gelip geçerken ben elimle sallarım:) Mumlarım ve tütsüm olmassa olmazlardandır. Mutfağımda masa yok kaldırdım sadece sallanan sandalyeler var,ben iş yaparken yanımda duranın oturması için:)Ama sallanamıyorlar zira duvara iyice yaklaştırdım.Yok öyle ben iş yapayım o sallansın:)))) Yelda'ya sevgilerimle...

19 yorum:

Unknown dedi ki...

senide evinide en sevdiğin köşleride tanımak çok güzeldi... mazarada harika görünüyor yağmuru izle güneşi izle bulutları en sevdiğim şey

Yelda dedi ki...

Canım teşekkürler yanıtladığın için
Valla süper bir oda kazanmışın bankonu kapamakla en azından yaz kış oturabilirsin, Benimde bir arkadaşım var evlendi nezaman gitsem mutfağında oturuyorum bazen yardım ediyorum konuşa konuşa yapıyoruz bazen o yapıyor ben seyrediyorum. Ama çoğu zaman kimsenin mutfağına girme gibi bir huyum yoktur. Örtülerin koltukların çok hoş canım insanın içi açılır burda, sevilmeyecek gibi değil. Ben gelincede burda oturabilirmiyim nolur nolurrrr
Sevgiler canım

beyaz mendil dedi ki...

Teşekkür ederim Candan'cığım,şu anda yağmur yağıyor:)

beyaz mendil dedi ki...

Yelda'cığım evim senin evin,ayrıca senin odan hazır istersen bir günde onu gösteririm sana:)))

Paşa dedi ki...

bende balkonlu yere bayıldım benim evimde senin gibi önü açık insanın canı sıkılmıyor güle güle otur...

Unknown dedi ki...

Harika bir köşe yaratmışsın kendine. Dilerim hep güzel anıların olur bu kafe de;)

Yelda dedi ki...

Çok teşekkür ederim sıcaklığın için, misafirperverliğin için
Ama öncebir odamı göreyim :))))

beyaz mendil dedi ki...

Teşekkürler Gülhan'cığım,hep beraber bu kafede otururuz inşallah.

Unknown dedi ki...

camın kenarındaki masa çok güzel bence....

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir ev,sağlıkla mutlulukla otur inşaallah...

beyaz mendil dedi ki...

Çok teşekkür ederim,Cahideninelleri ve Tuğba'cığım.Sevgilerimle

edaca dedi ki...

bayıldım bayıldım cok guzel balkonun saglıkla huzurla oturarkadasım ayrıca masa ortusu bı harıka ;)

Digital Sevgi Kelebeği dedi ki...

Evet ya masa ve dışarıdaki manzara çok güzel..

Birde yağmur olursa tadından yenmez:)

beyaz mendil dedi ki...

Sevgi kelebeği,fotoğrafları çekerken yağmur yağıyordu:)

beyaz mendil dedi ki...

Teşekkürler edaca,hep beraber otururuz bir gün inşallah.

Malla dedi ki...

Güle güle otur evinde Büşracım. Ben o cafe ye geliyorum kahveleri koy:))

beyaz mendil dedi ki...

Bekliyorummmmmmmm,her zaman kapım ve kafem sana açık hayatım.Sevgilerimle

Smiley.. dedi ki...

ahşap olan herşeyi seviyorum.
çok hoş eviniz var.
el becerilerinizde harika.
:) sevgiler.

beyaz mendil dedi ki...

Karamel'ciğim,ziyaretin için teşekkür ederim.Sevgilerimle