11 Mart 2009 Çarşamba

Hayalbemol'un Mimi:))

1- Paraşütle atlamaya karar verdiniz ve ilk atlayışınızı yapmaya hazırlanıyorsunuz. Yerde sıranızı beklerken yukarıdan atlayanları seyrediyosunuz. Aklınızdan neler geçiyor? -Daha sonra mı denesem acaba:)) 2- Sıranız geldi ve uçak 3000 metreye yükselirken siz de kendinizi hazırlıyorsunuz. Arkanıza hiç bakmadan önünüzde açılan kapıya geliyor ve kendinizi aşağıya bırakıyorsunuz. Aşağıya atlarken ne diye bağırıyorsunuz? -Allahım bana yardım ettttttttttttt.. 3- Güvenli bir biçimde yere indiniz. Paraşütünüzü toplarken bir eğitmen size doğru geliyor ve bir şeyler söylüyor. Eğitmen ne söylüyor? -Ne dediğini anlayacak halde değilimdir:)) Sevgili Hayalbemol,beni mimlemişiniz,teşekkürler .Elimden geldiğince cevaplamaya çalıştım.Sevgiler.

6 yorum:

Opal dedi ki...

ehuhhh.. ben kesinlikle oole bise yapamam! "al Opal atla ustune de bir ev + araba vercez" deseler yok yapamam. ben atlarkene kalbim durur cunku buyuk ihtimal. ene bi de ucaktan atliyom ha? hadi yamactan falan olsa neyse! yok yok ben en iyisi dusunmiyim.. yerdeki hayatima devam ediyim Busra'cim..
mucxx

Yelda dedi ki...

:))))

GeCe dedi ki...

ama resim ne güzel öyle korkulacak birşey değildir desem de denemden büyük konuşmamam lazım

Unknown dedi ki...

:))
yükseklik fobisi galiba büyük bölümümüzde var...
sevgiler canım

Paşa dedi ki...

tam das doğru düşünceler bende olsanm böyle olurdum...

beyaz mendil dedi ki...

Bana çok heyecan verici geliyor.Yazın Alanya'da eşim izin verseydi kesinlikle bu fırsatı kaçırmazdım:)))