7 Mayıs 2009 Perşembe

Teyzeler de anne gibidir:)

16 yorum:

Unknown dedi ki...

DOĞRU SÖYLÜYORSUN..BEN DE BİR TEYZE OALRAK , ANNE YARISI SAYILIRIZ...

akasyakokusu dedi ki...

Büşra'cım canım teyzeciğine selamlar söylüyorum..
Hürmetle ellerinden öperim..

lemanice dedi ki...

evet canım ,teyzeler de anne gibidir.bence de benim teyzoşlar öyle.ama anacığımızın yerini kim tutar.sevgiler.

aşevi dedi ki...

ben çok şanslıyım 6 tane teyzem var. tüm teyzelere sevgiler:)

cansudere dedi ki...

evt teyzelerde anne yarısıdır bende teyzeyım ve yegenlerim için ablamın yarısıyım ama benım annemı yarısı yok bir teyze var güya adı teyze:(:(

beyaz mendil dedi ki...

Esra'cığım,yorumun için teşekkür ederim hayatım.Biz anne yarısıyız değil mi:))

beyaz mendil dedi ki...

Akasya'cığım sana da teşekkür ederim hayatım.Sevgilerimle

beyaz mendil dedi ki...

Haklısın Lemanice,annenin yerini hiç bir şey tutmaz.

beyaz mendil dedi ki...

Aşevi,bende de 3 teyze var ama biri yok sayılır.Sevgilerimle

beyaz mendil dedi ki...

Cansu'cuğum üzülme bende de teyzenin birisi güya teyze:))

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ALLAH ÖMÜR SAĞLIK VERSİN
TÜM SEVDİKLERİMİZE.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ALLAH ÖMÜR SAĞLIK VERSİN
TÜM SEVDİKLERİMİZE.

Yelda dedi ki...

EVET EVET TEYZELER ANNE YARISIDIR

Paşa dedi ki...

ben de teyzeyim anne yarısıyım:)

Malla dedi ki...

bende teyzeyim şekerim. Gerçekten doğru söz.sen mi teyzesin yoksa yanındaki teyzen mi:?

beyaz mendil dedi ki...

Ben teyzeyim hayatım.Teyze olmak çok güzel değil mi?