9 Mayıs 2009 Cumartesi

Dost Dediğin...

Paylaşacak dostlarınız yoksa iyi şeylere sahip olmanın bir zevki yoktur

Dost dediğin, sevilecek biri olmadığı zamanlarda bile seni sevmeli.

Sarılacak biri olmadığı zamanlarda bile sana sarılmalı, dayanılmaz olduğun zamanlarda bile sana dayanmalı,dost dediğin fanatik olmalı,bütün dünya seni üzdüğünde bile sana moral vermeli,güzel haberler aldığında seninle dans etmeli ve ağladığında seninle ağlamalı, ama hepsinden daha çok, dost matematiksel olmalı!

Sevinci çarpmalı,

Üzüntüyü bölmeli,

Geçmişi çıkartmalı,

Yarını toplamalı...

Kalbinin derinliklerindeki ihtiyacı hesaplamalı

Ve her zaman bütün parçalardan daha büyük olmalı

6 yorum:

Unknown dedi ki...

nerde....

Unknown dedi ki...

işte böyle bir dostum var benim.hemde ilkokuldan beri dostum.tarifin tam bize uyuyor.canım neslihanıma.

icimdeki yolculuk dedi ki...

merhaba artık o dostlardan çok az kaldı.ender rastlıyoruz artık.ama gerçekten dost olan dostların değeri paha biçilemez.onlar iyi günde hep olan ama kötü günlerde çagrılmadan gelenlerdir..

beyaz mendil dedi ki...

Tuğba'cığım,bazen ben de senin gibi nerde... diyorum ama gerçekten dostlarımız da var.

Eylem'ciğim,dostluğun hiç bitmesin inşallah.

beyaz mendil dedi ki...

Haklısın İçimdeki Yolculuk.Sevgilerimle

Hayalbemol dedi ki...

Dost, aynadaki yansıma kadar hissedilir birşey olmayabilir ama, senin aynada gördüğün insanı çok iyi bilir. Dostlarım yorumlar, fakat yormaz beni. Azdırdır ama özdürler. Bu da yeterli...