27 Mayıs 2009 Çarşamba

Birazda Gülelim:))))

      PAPAZ VE PAPAĞANLARI :))))) Kasabanın birinde bir papaz ve onun iki tane papağanı varmış. Papağanlar da papaz gibi oldukça inançlı ve dindarlarmış. Sabah-akşam kafeslerinde oturup İncil okuyup dua ederlermiş. Papazın cemaatinden bir kadının da 2 tane dişi papağanı varmış, papazın erkek papağanları ne kadar ahlaklı ise kadının dişi papağanları da o kadar ahlaksızmış. Eve gelen misafirlerin önünde 'erkek istiyoruz!' diye bağırırlarmış. Kadın sonunda dayanamamış ve papaza akıl danışmaya gitmiş. Papaz da; - Sen getir onları bana benim papağanların kafesine koyalım da ahlak öğrensinler biraz, benim papağanlar sürekli dua eder' demiş.' Kadın da almış papağanları getirmiş papazın evine... Kafese girer girmez dişi papağanlardan birisi; - Hey yakışıklılar, iki tane ucuz fahişe ister misiniz kafesinizde?' demiş. Erkek papağanlardan biri ötekine dönüp - Oğlum bütün dualarımız kabul oldu lan sonunda.....' HİÇ BİR ŞEY GÖRÜNDÜĞÜ GİBİ DEĞİLDİR!...

10 yorum:

berkbuket dedi ki...

çok iyi ya.

Yelda dedi ki...

Çok yorgunum ama iyi geldi fıkra
Güzelmiş
Tüm duaların kabul olsun hayatım
Sevgiler

Unknown dedi ki...

OY OY OY :)))HELE DUAYA BAK:)

Unknown dedi ki...

Canımmmmmmmm harika bir fıkra bayıldım sana katılı
yorum çoğu şey göründüğü gibi değil.Sımsıcak sevgilerimle iyi geceler...

Malla dedi ki...

:))) ilahi ...

Sevil Şahin dedi ki...

sen çok yasa ya sabah sabah çok iyi geldi hehehe

Paşa dedi ki...

selamlar çok komikdi iki kez okudum birini eşime okudum:))

beyaz mendil dedi ki...

Sizleri güldürebildiysem ne mutlu bana,hepinize kuçak dolusu sevgile yolluyorum.

Unknown dedi ki...

harika!!!! papaz uyusun ,ne için dua ediyorlarmış,haaaayt..sevgiler

Smiley.. dedi ki...

hahah süperdi..çok beğendim:))