16 Mayıs 2009 Cumartesi

Annem

11 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

Canım benim bende aynen bu resim gibiyim..
Anneciğinin mekanı cennet olsun...Bugün sanırım onu kaybedişinin yıldönümü.
rahat uyusun amin..

Unknown dedi ki...

canım benim...

Unknown dedi ki...

Arkadaşım bir duygu bu kadar güzel anlatılabilirdi,sevgiler

Unknown dedi ki...

kesinlikle annemsiz bende böyle olurdum.

Lúcia dedi ki...

Hi,
Amazing picture!

Malla dedi ki...

hep içimizde, hep yanımızdalar ama çok zor çok.Allah hepimize güç versin arkadaşım.Nur içinde yatsınlar meleklerimiz:(

halime dedi ki...

sözün bittiği yer işte.ne desemki.içim burkuldu.muhabbaetlerimle

beyaz mendil dedi ki...

Akasya'cığım,Tuğba'cığım,Dün Bugün,Eylem'ciğim,Malla'cığım ve Nihan'cığım hepinize sonsuz sevgilerimi iletiyorum,hiç geçmeyen acımı paylaştığınız için.Sevgilerimle

Unknown dedi ki...

evet hep bir yanımız buruk boynumuz bükük bu acıyı yalnızzca yaşayan bilir.annesi olmayanın kimsesi olmazsözünün ne anlama geldiğinişimdilerde çok daha iyi anlıyorum.acı bitmiyor ma en azından anlattıkça hafifliyor biraz
koly değil biliyorum ama sabırlıklar diliyorum size

beyaz mendil dedi ki...

Ayliz'ciğim,çok teşekkür ederim hayatım.

Adsız dedi ki...

aynen öyle acaba bizim evlatlarımızda öyle diyecekmi