7 Temmuz 2008 Pazartesi

Badem Gözlüm İçin

Badem Gözlüm,biraz önce seninle ilgili haberleri aldım.İki gündür içimde sıkıntı vardı dün gece hiç uyumadım ama hiç...
Bugün, bütün sıkıntım,yorgunluğum gitti,senin güzel haberlerin sayesinde...
Yakında burada yanımızda olacağına çok seviniyorum.Şimdide günler geçmek bilmiyor,sen geleceksin diye.
İnsan normal de hayatını devam ettirirken hiç bir şeyin kıymetini bilmiyor,bir de çevremizde ki insanların değerini daha doğrusu onları ne kadar sevdiğimizi anlamıyoruz.Ne zaman ki böyle bir şey yaşanıyor(Allah bir daha yaşatmasın) işte o zaman içimiz yanıyor.Seni hakikaten çok seviyordum ama şimdi anladım ki vazgeçilmezimmişin.(ne uzun kelime:) )
Beni üzmeye hakkın yok hadi artık kalk gel,özledim seni...
Gece yarısı ,bana kahve getirdiğin o günleri özledim,o kocaman valizine bile sesimi çıkartmam artık:) Seni seviyorum,kocaman kocaman öpüyorum..

Hiç yorum yok: