23 Şubat 2009 Pazartesi

Hangi Çicek Ne Anlama Geliyor...

Çiçeklerin taşıdıkları anlamlara ilişkin Fransa'ya da sıçrayan merak, kısa sürede 800 çiçeğin anlamının belirlenmesine ve tüm dünyada ortak bir çiçek dili oluşmasına yol açmış. İşte bazı çiçeklerin anlamları: Akasya (Pembe veya kırmızı): Seni beğeniyorum

Akasya (Beyaz): Bizimki temiz bir sevgi, belki biraz arkadaşça

Akasya (Sarı): Platonik aşk

Ananas: Sen kusursuz birisin

Ardıç: Seni koruyacağım

Ayçiçeği: Sana tapıyorum

Açelya (Hint): Gerçek şu ki, her şey bitti

Badem: Aşkımızın sürmesini ümit ediyorum

Çan: Aşkımıza sadakatle bağlıyım

Çingülü: Zarif ve çok güzelsin

Çuha: Çok güzelsin

Elma: İtiraf etmem gerekirse, seni görünce şeytana uyasım geliyor, ya senin

Erik: Sözüme sadık kalacağım

Fındık: Barışmak istiyorum

Fulya: Sevgilim geri dön

Gardenya: Gerçek aşkımsın

Gelin El Çiçeği: Mutlu olabiliriz

Glayör(Beyaz): Dostluk

Glayör(Kırmızı): İstek

Glayör(Pembe): Zerafet

Glayör(Sarı): Kıskançlık

Glayör(Mor): İnanç

Gül (Beyaz): Masumluk

Gül (Pembe): Arkadaşımsın

Gül (Kırmızı): Seni seviyorum

Gül goncası (Kırmızı): Genç ve güzelsin

Hanımeli: Sana olan bağlılığım sonsuza kadar sürecek

Hercai Menekşe: Beynimi işgal ediyorsun, ama ben bu durumdan şikayetçi değilim

İspanyol Yasemini: Bence sen çok seksi, şehvetlisin

Kaktüs: Aşkımız için zorluklara katlanmalıyız

Kamelya: Kusursuz bir aşıksın

Karanfil (koyu kırmızı): Kalbimi kırdın

Karanfil (pembe): Seni unutmayacağım

Karanfil (Kırçıllı): Üzgünüm, ama bitmek zorunda

Karanfil (Sarı): Beni hayal kırıklığına uğrattın

Krizantem (Beyaz): Bana gerçeği söyle

Lale (Kırmızı): Aşkımı itiraf etmek istiyorum

Lale (Alacalı): Gözlerin çok güzel

Leylak (Mor): Sana ilk görüşte aşık oldum

Lilyum: Güven

Menekşe (Mavi): Sana sadık kalacağım

Menekşe (Mor): Düşüncelerimi zapt ettin

Melekotu: İlham kaynağımsın

Mimoza: Fazla alıngansın

Nane: Sana karşı içimde sıcak hisler besliyorum

Orkide: Aşkım, sen çok özelsin

Öksekotu: Sorunların üstesinden geleceğim

Papatya (Bahçe): Fikirlerini paylaşıyorum

Pelesenk: Aşkım daha fazla bekletme

Petunya: Umudunu yitirme

Portakal: Ben de seni seviyorum

Sardunya: İçin rahat olsun, her zaman yanındayım

Sarmaşık: Aşkıma sadığım

Sedir Yaprağı: Senin için yaşıyorum

Süsen Çiçeği: Sana bir haberim var

Şeftali: Seninim

Yasemin: Güzel ve çekicisin

Yenibahar: Acını paylaşıyorum

Zambak: Seni neşeli buluyorum

Zeytin: Barışalım

Hiç yorum yok: