23 Şubat 2009 Pazartesi

Gülümsemeyi Asla Unutma...

7 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Canim Busram eve bes dakikaligina ugradik ve sana yazmadan cikmak istemedim, sana cok cok tesekkur ediyorum :)) Sen yuregi o kadar guzel bir insansin ki buyuk bir mutlulukla kabul ediyorum kartini :)) Seni seviyorumm :)

Unknown dedi ki...

sevgiler bırakıyorum arkadaşım..daima gülümsemen dileğiyle...

Unknown dedi ki...

güneşi söndürmeyelim ...evet...

Yelda dedi ki...

Sabah sabah uğradım yine güzel bir yazıyla karşılaştım.
Şuan uyuyorsundur mışılmışıl :)))
Günün güzel geçsin, yüzünden gülümseme eksik olmasın
UNUTMA,
SENDEN BİR TANE DAHA YOK BU DÜNYADA

Unknown dedi ki...

Büşracığım ne kadar güzel bir kart,yüreğine sağlık.Keşke hep güle
bilsek kocaman sevgiler...

GeCe dedi ki...

ne güzel bir yazı gülümsemeyi unutma gülümsemeye dikkat ediyorum da en son ne zaman çatlarcasına kahkahalarla güldüm hatırlamıyorum

beyaz mendil dedi ki...

Hepinize çok ama çok teşekkür ederim.Dilerim hepimizin ve sevdiklerimizin gülen yüzleri hiç bir zaman solmasın.Sevgiler