16 Ekim 2009 Cuma

Sevgili Elvan'nın Mimi.

  • En sevdiğiniz 3 çicek ismi?
  • Mor menekşe,sümbül,orkide.
  • Gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayaliniz?
  • Yurt dışı seyahati,müsstakil bir ev.
  • En sevdiğiniz ve en sevmediğiniz 3 huyunuz.
  • (Sevgiğim huylarım)-Sakin yapılı oluşum,küçük şeylerle mutlu oluşum,İnsanları olduğu gibi kabullenmeyi bilmem.(Sevmediğim huylarım)-Herkese çabuk güvenmem,hakmetmeyenlere bile değer vermem,fazla vicdan sahibi olmam.
  • Gıcık olduğunuz 3 hareket?
  • Toplum içinde kulaktan kulağa konuşulması,sesli yemek yenmesi,ter kokusu.
  • Bu benim dünyada en kara günümdü,dünya başıma yıkıldı ve bir daha ayağa kalkamam diye düşündüğüm olay.
  • Annemi kaybettiğim gün:(
  • Bloğuma ziyarete gelen bütün arkadaşları mimliyorum:))

7 yorum:

Unknown dedi ki...

SENİ BİRAZ DAHA YAKINDAN TANIMA FIRSATI BULDUM ÖLÜM MALESEF HERŞEY İNSANLAR İÇİN:(((ACI TATLI HERŞEYİ YAŞIYORUM ŞU HAYATTA ...
SEVGİYLE KAL CANIM...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım kişileri daha yakından tanımak adına güzel bir olay ...
Mutlu hafta sonları

*kelebekana*-* dedi ki...

bütün bloglarda bir mimdir gidiyor ...hadi hayırlısı ;))umarım istediğin tüm dileklerin gerçekleşir ...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

iyi pazarlar ..
çok sevgiler beyazlım..

akasyakokusu dedi ki...

canım benim..seni tanımakgüzeldi..
anneciğine rahmetler diliyorum nurlar içinde yatsın amin...
birde müstakil evine en kısa zamanda kavuşman dileğimle...sevgiler.

Esradan dedi ki...

merhabalar,gönlünüzce güzel bir gün dilerim,sevgiler

cansudere dedi ki...

canım cevaplar cok samımı teşekkürler sevgiler...