16 Temmuz 2009 Perşembe

Doğum Günüm:(((((((((((((((((

Aslında doğum günüm yarın ama beni hüzün bu günden kapladı.Yaşlanmak korkusu mu,annemin olmayışı mı,bilemiyorum . Yine de her şeye şükrediyorum,bu güne kadar ,bir çok şeyler yaşadım,bir sürü insan tanıdım.İyi ve kötü anlarım oldu.Sizleri tanıdım,yanımda beni sevenler var ,şimdilik sağlığım yerinde:))) Dilerim bundan sonra ki devam edecek olan hayatımda hep iyi ve güzel şeylerle karşılaşırım ve hep beraber mutlu anlar paylaşırız. Dedim ya çok hüzünlüyüm diye ne yazacağımı bile bilemiyorum,daha doğrusu yazacak çok şey var ama ben toparlayamıyorum. Tek şükrettiğim şey hiç bir şeyi tam olarak unutmadan bu güne gelebilmiş olmam:)))

24 yorum:

cem dedi ki...

umarım "iyi ki doğdum" diyenlerdensindir.

Hep huzurlu olursun inşallah..

iyi yıllar..

Unknown dedi ki...

Canımmm yeni yaşın başta sağlık,hu
zur,mutluluk ve tüm dilediklerini versin.Herşey gönlünce olsun nice güzel seneler.Kocaman öpüyorum...

Adsız dedi ki...

iyiki doğdun canım nice mutlu yıllara...güzel yüzünden gülümsemelerin eksik olmasın ...sevgiyle kal..*****

dshandmade dedi ki...

Mutlu yıllar. Doğum gününüz kutlu olasun, sağlık, huzur mutluluk dolu bir yaşam dilerim.

embir dedi ki...

Canım doğum günün kutlu olsun, herşey gönlünce olsun. Sevgiyle kal.

ASLI dedi ki...

DOĞUM GÜNÜNZ KUTLU OLSUN OKUYUNCA İÇİMİ GARİP BİR HÜZÜN KAPLADI..dOĞUM GÜNLERİ GÜZELDİRRR YAŞANAN HERŞEYE RAĞMEN YAŞAMIŞ OLMAK GÜZELDİRR.sEVGİLERR

fatma48-hazanyagmuru4 dedi ki...

Biraz şans, biraz sevgi ve sabır, birer parça zaman, başarı ve memnuniyeti de eklersek malzemelere, hepsini karıştırıp senin için uzun ve dileklerinin gerçekleştiği bir "hayat pastası" yapabiliriz sanırım... Nice yaşlara! canım nise sağlıklı mutlu yaşlara sevdiklerinle beraber yaşayacağın günler yaşadığın günleri aratmasın sevgiler

Yelda dedi ki...

İYİKi DOĞDUN BÜŞRA
iYİKİ DOĞDUM BÜŞRA
İYİKİ DOĞDUN İYİKİ DOĞDUN
iYİKİ DOĞDUN ANNEM OLDUN

SEVDİKLERİNLE SAĞLIKLI UZUN BİR ÖMÜR DİLİYORUM SANA
ÇOK ÖPÜYORUM SENİ

zuzuların annesi dedi ki...

Merhaba...Doğum günün kutlu olsun...Yaşamakta yaş almakta güzel,herşeye rağmen...

Bizim Gibiler dedi ki...

Her yaşın ayrı bir güzelliği var derler. O yüzden bir an önce kurtulun bu hüzünlü havadan ve yaşınızın güzelliklerini keşfe çıkın:))
Umarım tüm istediklerinizin gerçekleştiği, mutlu bir yaş olur.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

mutlu yıllar dilerim....çok ama çok uzun yıllar...

Pembe Tatlar dedi ki...

,Canım doğum günün kutlu olsun yeni yaşın hayırlı olsun...
Unutma heryaşın apayrı bir güzelliği var:)

fisunlahersey dedi ki...

doğum gününüz kutlu olsun ... :)
daha nice yıllara sağlık,huzur ve mutlulukla girin inşallah....
hayırlı geceler,mutlu sabahlar dilerim :)

Şehnaz dedi ki...

hayat hüzün ve mutluluğun karışımı.sana uğurlu bir yaş devamında gülümseten yıllar diliyorum sevgiler.kekcafe

KİZHATCE dedi ki...

sevdiklerinle sağlıklı,mutlu uzun yıllara inş...yarının bugün den çok güzel olsun...sevgiler büşra :)

Adsız dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun.sağlıklı,mutlu,huzurlu,başarılı sevdiklerinizle upuzun yıllar dilerim.Her şey gönlünüzce olsun.

Unknown dedi ki...

Allah saglıklı sihhatli uzun seneler nasip etsin ..mutlu anları yakalaman dilegiyle ...çiğdem

Malla dedi ki...

Büşracım doğum günün kutlu olsun Nice sağlıklı ve mutlu yaşlar dilerim:))

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Nice güzel sağlıklı ve huzurlu yıllar diliyorum. Hüzünlenmek yerine gününün tadını çıkar, Aslında ne kadar güzel sağlık yerinde olduktan sonra.
Sevgiler

Unknown dedi ki...

sağlıklı,huzurlu,bolluk içinde sevdiklerinle birlikte bir yaşam diliyorum arkadaşım,sevgiler

NeS dedi ki...

mutlu doğum günleri... sevgiyle kal...

X dedi ki...

Find your inspiration on this blog, which gather the most successful styles, send us your look, and be part of Look 10.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

aaa hüzün yok sakınn :)
yasakkk !
ne güzel hayatın içindeyiz..
herşeyle de başa çıkarız :)
sevenler çok olsun. kapılar çok olsun..
her şeyin güzeli seninle olsun.
doğum gününü kuutluyorum..

Moonish (moonsun) dedi ki...

Canim Busrammm ben gec kaldim sanirim ama dogum gununu cani gonulden kutluyorum guzel insan :)) Seni coook seviyorum :))