6 Ocak 2009 Salı

Yükü Anneler Taşır

Kızgın bakan kızım İrma,onu sokakta yeni doğmuş halde bulmuştuk ve aldım baktım her ay veteriner kontrolüne gitti.Mama konusunda bile bana kök söktürdü,çok seçici idi.3 tane bebeği oldu bu resimdeki Liya .Yazın Alanya ya giderken bile problemli idi hiç dışarıyı bilmiyorlar havaalanı kontrolü zaten zordu.Alanya'da 2nci gün kocaya kaçtı sinir oldum,üzüldüm ama yapacak bir şey yoktu.O an düşündüm,gerçekten çocukları olanlar ne yapar ki evden kaçan,ölen(bu kelimeyi yazmak zor geldi ama başka türlü de ifade edemezdim)Allah onlara yardımcı olsun çok zor bir şey.Ben bile halen İrma'yı özlüyorum.elimde kalan tek yavrusu var bazen ona bakarken aynı İrma gibi bakıyor,onun gibi davranıyor diyorum.Allah kimseye evlat acısı vermesin,kedi de bile zor değil ki canından can kattığın bir varlığın yokluğu,Sanırım dayanılmaz bir acıdır.

Hiç yorum yok: