2 Kasım 2008 Pazar

BANU AVAR

Bugün,TÜYAP KİTAP FUAR'ındaydım.Çok güzel bir gün geçirdim ve bitmesini hiç istemedim.Kitapların arasına saat 11'de girdim ,akşam 4 olduğunda halen heyecanım geçmemişti.Bu arada artık ellerim ağrımaya başladı,bu kitap güzelmiş,diğeri daha da güzel diye kendimi kaptırmışım ve aldığım kitapların mutluluğuyla evime geldim.
Televizyon izlemeyi çok sevmiyorum yalnız bir program varki onu kaçırmıyordum.Banu Avar'ın Sınırlar Arasında adlı programı.2004 yılında TRT-1 de yayına başlamıştı daha sonra da TRT-2 ye geçti ve sonra ne oldu biliyormusunuz?????? program yayından kaldırıldı......
Kaldırıldı çünkü biz çok fazla şeyler öğreniyorduk,gidipte görmemizin mümkün olmadığı yerleri görüyorduk......
Banu Avar'ın programını izlerken keşke bende böyle olsaydım derdim,her yere gidip görmek bu gördüklerimi, farklı kültürleri başkalarına aktarmak isterdim.
Ve bugün kitap fuarında Banu Avar ile karşılaştım,bu benim için büyük bir sürpriz oldu.
Dilerim programı tekrar yayına gelir ve bir daha asla kaldırılmaz.

Hiç yorum yok: