21 Haziran 2008 Cumartesi

Badem Gözlüm İçin

Hatırla Hatırla ;en hoşuna giden hitap şekli hangisi?.. Sana en çok ne denmesinden hoşlanıyorsun, hangi kelime ile çağırılmaktan mennun oluyorsun ? Biliyorsun değil mi ; seni en iyi tanıyan benim! .. Şimdi bu satırların üzerini karala, aşağıdaki boşluğa “ şifreni açan” harfleri sırala ki , bu özel mektup, en güzel mektup olsun... Bugün içinde ne kaynıyor ki böyle ; gözlerinden yıldızlar akıyor? Mutlu olmanı sağlayacak bir sebep düşün ve onu bana söyle... Duymak istiyorum Bu herhangi bir şey olabilir.Okumayı öğrenmiş olamak... Bu “mektubu” elde edebilmiş olmak... Görebiliyor,duyabiliyor,anlayabiliyor olmak... Sevebiliyor olmak. Sevebildiğin için aşığım sana. Aşk nedir sence ? Bir ucu benim diğer ucu senin yüreğine zamklı gökkuşağı mı ? Harikasın... Bu mükemmel bir izahtı. Ah şu an birde aynaların göstermekten aciz olduğu;”yıldızların dansını “ görebilseydin kendi gözlerinde... İnan görebiliyorum pırıltılarını...İnan seviyorum sevme şeklini.... Ve inan ki yüreğinde zamklı gökkuşağının öbür ucu benim yüreğimde... Düşünsene; neden beni en iyi sen anlıyorsun? Bu anlamak sadece sana yazdığımı hissettiğin an başladı değil mi ? Her satırım gökkuşağının bir başka renginde... Bu renklere sımsıkı sarıl ve bil ki; sen ucunu bırakmadığın sürece havaya savrulmayacak gökkuşağımız!.. Sevgi dolu ol her zaman bugünkü gibi.... Bu doluluk sana güç verecek. ”Sevgi “ li olduğunda da problemlerle toslaşacaksın elbette... Ama önemsemeyeceksin onları.. Sevgi, yaralarının hemen onarılmasına yardım eden panzehir !.. Fakat sevginin asıl çalışma şekli, sana önüne çıkan engelleri umursatmamak değil; başka geçiş yollarının da olabileceğine inanç ve bu yolları bulabilmen için enerji veriyor olması.. Bunun için böyle sevmeğe değer... ve... sevdiğin zaman yalnız olmadığını biliyorsun.... Bir ucu sende olan gökkuşağı yumaklarını fırlatıyorsun uzaklara... Onlar gdip yapışacakları yüreklerle buluşuyorlar. İşte bu gökkuşaklarından akıyor sevgiler. Yalnızlık bitiyor,bezginlik bitiyor. Ne yap biliyor musun ? Benim yaptığımı yap; Avucuna dola bir gökkuşağını ve gücünün yettiği uzaklığa fırlat... Sevgiler; kendilerine akabilecek yeni yollar bulsun.
BİR AN ÖNCE İYİLEŞİP ARAMIZA DÖNMEN İÇİN ,HER GÜN DUA EDİYORUM....

Hiç yorum yok: