29 Mart 2010 Pazartesi

Mimlendim

Sevgili http://karafilnakisribbonembroidery.blogspot.com Beni mimlediğin için çok teşekkür ederim:)) Kendi hakkımda 7 ilginç şey yazmamı istiyorsun ama ben bir türlü sayıyı yediye indiremedim:)) Ama içlerinden 7 tanesini yazıyorum:
  • Gece oturmasını çok severim.
  • Sabah erken çalan telefonları asla açmam.(Beni tanıyanlar asla erken aramaz zaten)
  • Her türlü el işlerini öğrenmeyi isterim(sonradan yapmasam bile)
  • Kitap evlerindeki bütün kitaplar benim olsun isterim.
  • Ayakkabı,parfüm ve iç çamaşırı hastasıyım.Ne kadar çok olursa olsun doymam:))
  • Hayvanları çok severim,müstakil bir evim olmasını çok istiyorum sadece çok sayıda hayvanım olması için.
  • Evimin her yerinde mum yakmayı severim.---------Aslın da benim çok fazla ilginç huylarım var ama buraya yazamıyorum:)))) Beni ziyaret eden bütün arkadaşlarıma bu mimi yolluyorum.Sevgilerimle

Hiç yorum yok: